Tuesday, May 31, 2011

missing you =(

Masih di UiTM Kampus Tapah. Tercari-cari & terus mencari. Tapi macam takde yang seperti DIA. DIA=NUR HARZUIN HARUN
Susah nak live kat sini bcoz of different style of life. Aku takot aku terkandas dalam kancah life U. I know dat life at U banyak gila cabaran & I dont know whether I could even make it. Bak kata akak2 senior banyak je senior2 lain terkandas. Aku tak tau nak cakap kat sapa bcoz aku tau kat sini tak ramai yang faham DIRI aku ni. Im happy-go-lucky kind of girl on the outside but I've diff personality on the inside. Im fragile. Senang jatuh. Senang sakit. Senang terluka. But nobady(human being) can see dat xcept DIA. Aku cuma boleh bertahan. Hold on for a while. Trying to grab something so i dont fall down & get hurt. SUSAH! Tapi at least Im trying.

Aku pohon kepada-MU, Ya Allah kau berilah aku kekuatan untuk menghadapi hidup ini di sini. Jauhkan lah aku dari segala malapetaka. Berilah ketenangan & ketenteraman jiwa kepada hamba mu. Terangkanlah hati hambamu ini supaya dapat belajar dengan baik. Ya Allah, kau bantulah sahabatku jua dalam menghadapi hidupnya. Tabahkan lah hatinya, Ya Allah. Lindungilah dia dari bencana, Ya Allah. Janganlah kau putuskan persahabatan kami, Ya Allah. Semoga kami bersama bergantungan & saling membantu sesama kami selamanya. Amin~

No comments: