Thursday, July 7, 2011

keluhan aku!

aku malas gila nak pikir pasal benda ni
but somebody keep asking bout it
and make me thinking about it like all the time
huh!
sumpah aku malas..
im not dat girl anymore
yang couple suka2
yang main couple je walaupon x suka
yang suka main2 kan orang
& etc
aku dah jejak a new world
dat mean i must be a new person








the new me;
want commitment
i dont want to play with love anymore
i want to be a better person
i want someone who can guide me
i want someone who can take care of me
i want someone who can finish my word when im lost
i want someone who know what i want
i want someone who can love me for being me
i want someone who can love my family
i want someone who not like my brother
ssh sgt ke...???
i mean for dat boy yang aku tercari-cari ni
yang berpewatakan seperti yang aku nak
yang hanya bg aku, ada dalam novel je
yang unrealistic langsung
yang maybe tak wujud dah dlm dunia ni
to come to me and say i love you
:)
ssh sgt ke???
equation apa yang perlu aku pakai
to get dat guy
equation apa perlu aku pakai
utk halau laki2 durjana dr dekat
equation apa aku perlu aku pakai
supaya aku x terjebak dlm kancah cinta bodoh
equation apa perlu aku pakai
supaya aku boleh lari dari benda ni
am i being scared, or stupid?

No comments: